Secondement, il dit que c'est pour ce que li instrument de nos sens de dehors, comme sont le flairier et le oÿe, rechoivent des personnes qui soefrent le mal aucune defluxion Et aucune impression qui nous esmoet a la compassion et a la dolour desus dite.
Evrart de Conty [Aristote], , ca 1380, VII, 6, fol. 138r.
Car flairer sormonte au guster et de leu et de vertu, por ce que il est plus en haut et huevr[e] sa vertu plus de loins; autresi la oreille sormonte au flairer, car nos oions plus de loins que nos ne flairons; et le veoir sormonte tr[e]stoz et de leu et de vertu.
Brunetto Latini, , 1268, I, 15.
Dont Phisiologes nos dit que totes les coses qui vivent si sentent de .v. sens : ce est veoirs, oïrs, flairiers, gosters et touchiers ;
Pierre Beauvais, Bestiaire, 3e quart du XIIIe s., av. 1268, LXVII [De coi li home est fais et de sa nature], l. 34-36, p. 232.